V září 2013 vyšla na webu ottocopy.cz pozoruhodná trilogie e-booků, která slibovala „33 rad pro originálnější obsah vašeho webu“. Tři knihy plné triků, jak svádět textem a vytvářet lákavý obsah, napsal Otto Bohuš s řadou užitečných ukázek z praxe. Proč je důležitý headline? Jak vytvořit opravdový magnet? Kde sehnat ohlasy? O čem by (ne)měla být stránka „O nás“? Co je to Zeigarnik efekt?
Řízně napsané e-booky se rychle staly „povinnou četbou“ v české online komunitě webových copywriterů, designerů či konzultantů – a pomohly stovkám menších podnikatelů v jejich vlastní snaze o lepší webový obsah. Celkem si tyto e-booky stáhlo už přes 3 000 zájemců.
V říjnu 2014 vychází trilogie „Pište jako copywriter“ jako audiokniha – skvěle a opravdu s gustem namluvená známým dabérem Gustavem Bubníkem. Kromě 33 rad z trilogie obsahuje audiokniha hned 9 dalších bonusů: devět vybraných článků z blogu ottocopy.cz. Nechybí mezi nimi nejčtenější text „Pište jako pornomagnát“ či nejsdílenější post blogu „Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch.“
Nečekejte od audioknihy žádné instantní rady teoretického akademika – ale pramen živé (a hodně vtipné) vody od člověka, který se praktickému copywritingu věnuje každý den.