Autor: |
Richard Denny |
Čte: |
Michal Švarc |
Délka: | 4 hod 41 min |
Jazyk: | Čeština |
Formát: | MP3 ke stažení |
Vydavatel: | Progres Guru |
Ty se však značně liší od zastaralých a již nefuknčních způsobů prodeje. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno. Tato audiokniha se vám tak jistě stane neocenitelnou příručkou. Je plná jednoduchých, ale o to víc pravdivých rad, jak zlepšit své obchodní dovednosti a motivovat se ke skvělým výsledkům.
Byla napsána již v roce 1988 a po dobu 14 měsíců se držela v čele nejprodávanějších knih v oboru businessu. Kniha byla přeložena do 28 jazyků, dočkala se již čtyř vydání (poslední v roce 2013) a prodává se ve více než 40 zeních světa. Text byl aktualizován a pozměněn na základě Richardových zkušeností z prodeje v nestálém obchodním prostředí, kdy internet podnítil a znovu podněcuje vznik nového obchodního jednání. Principy popsané v tomto novém vydání jsou však stejně důležité dnes, jako budou za 25 let. Odklon od nich je na vlastní nebezpečí.
Sami se označují za makléře, poradce nebo manažery. V současnosti je však do prodeje na určité úrovni zapojen každý. Lékaři, právníci, realitní makléři, odhadci, architekti, bankovní úředníci, reklamní agenti - výčet je téměř nekonečný - hledají nové zakázky, a tudíž musí umět prodat své služby i sebe.
uzavírejte nesrovnatelně více obchodů
prodejte, přestože nejste nejlevnější
využívejte nových shopností a dovedností
vybudujte si a udržte pozitivní přístup
poražte konkurenci a uzavřete obchod
vytvářejte obchodní vztahy a doporučení
Svět se stal soutěživějším a kvůli přežití a úspěchu potřebujeme všichni porozumět prodeji, vyjednávání i přesvědčování. Chtějí-li společnosti v 21. století soutěžit a zvítězit, budou potřebovat vysoce proškolené lidi s hloubkovou znalostí produktů schopné okamžitě rozpoznat nové příležitosti. A jestliže chtějí porazit konkurenci, budou tito lidé muset být skutečnými odborníky. Tato audiokniha Vám ukáže, jak se odborníkem a mistrem prodeje stát.
Kdysi žil voják a ten po povýšení na generála zjistil, že se stal nejmladším mužem v historii, který to dotáhl tak daleko. Přirozeně se proto cítil pyšný a poctěný, zároveň však také znepokojený. Své ženě prozradil svou nejistotu, jestli se pro takový post hodí a jestli ho budou respektovat nejen přátelé, ale také podřízení. Manželka mu dala velmi moudrou radu: "Přemýšlej jako generál, mluv jako generál, oblékej se jako generál a chovej se jako generál.... Pak se generálem staneš."
Člověk, který chce být považován za skutečného prodejního profesionála, by nemohl dostat lepší radu. Přemýšlejte, mluvte, oblékejte se a chovejte se jako profesionální prodejci a budete jimi.
Slýcháváme, že vědět znamená mít moc. Pravda je, že ve sféře profesionálního prodeje je znalost jen potenciální moc. Všichni jsme placeni za používání našich vědomostí, ne za to, že je máme. Slýcháváme tak: Nezáleží na tom, co znáte, důležité je koho znáte." Ani to však není úplná pravda. Opravdu důležité je, co děláte s těmi, které znáte.
Dokonce i lidé, kteří se v obchodní sféře pohybují mnoho let, budou souhlasit, že znalosti a postupy je třeba stále ověžovat a obnovovat. Jestliže lidé aktivně prodávají stejný produkt po mnoho let, nejobvyklejším problémem, s nímž se u nich setkávám, je oslabování prodejních dovedností. Sklouznou do bezpečné zóny produktu, znalostí a přednesu - velká, skutečně velká chyba. Investujte do sebe, vybírejte si vhodné kurzy, získejte třeba certifikát v prodejních dovednostech, studujte, poslouchejte audioknihy, čtěte. Jste tou nejlepší investicí ze všech.
Dovolte mi říct, že zvládnete cokoli, co opravdu chcete. Pokud něco skutečně chcete dělat, vaše schopnosti s tím nemají nic společného. Jde o to, jak moc to chcete. Každý má schopnost zlepšit se. Každý z nás může, pokud opravdu chce.
Musíte si věřit, neboť v opačném případě ve Vás nebude věřit nikdo! Co víc, pokud věříte, že na to máte, začínáte si budovat pozitivní myšlenkový přístup. Neříkejte "nemůžu". Je to nebezpečný zápor pronikající do nejcennějších oblastí, které lidská bytost má: mozek, mysl, proces myšlení. Příliš málo lidí si těchto důležitých věcí cení. Tím nejlepším vkladem je jistě investice do sebe sama, protože si člověk zajistí lepší soužití se sebou samými i se svými blízkými.
Velká většina lidí v našem ohromném odvětví ve skutečnosti sjednávání schůzek nesnáší. V řadě případů jsou jinak profesionální a úspěšní prodejci poměrně neohrabaní při práci s telefonem a domlouvání schůzek (prezentací). Tuto část svého povolání však musí profesionální prodávající dovést k dokonalosti. Projděme si tedy kroky, které to usnadní. Usnadnění bude mít samozřejmě za výsledek větší efektivitu.
Jak jsem již zmínil, nakupující jsou dnes protřelejší než kdy dříve. Lidé mají lepší vzdělání, více možností a konkurence je silnější a zdatnější. Je proto naprosto rozhodující, že každý prodejce toužící po úspěchu v dnešním dynamickém světě prodeje musí být vybaven znalostmi založenými na praktikách moderního prodeje.
Prodej je zaměřen výhradně na lidi. Prodávat můžete pouze někomu jinému. Pravidlo tedy zní: uvědomte si, že každá prodejní prezentace musí být odlišná, protože nikdy nenajdete dvě identické osoby. Každý potenciální kupující má své touhy, požadavky a potřeby. Pochází z různých domácností, pracují v jiných oblastech. Musí se vyrovnávat s rozdílnými nároky a chtějí dosáhnout různých cílů. Zodpovídají se také odlišným lidem. Mají všemožné rodinné zázemí, vzdělání, koníčky, zájmy a plány. Mohou být štastní nebo nešťastní, možná přišli o iluze, jsou znechucení, myslí pozitivně nebo negativně. Profesionální prodejce tedy ...
Aktuálně máme v nabídce
365 audioknih
Rozvojové audioknihy vydáváme již 10 let
Všechny nabízené tituly známe a pečlivě vybíráme
Tituly, které nás zaujmou nejvíce vydáváme pod vlastním nakladatelstvím
Máme vlastní Android a iOS aplikaci pro pohodlný poslech
Darujte poukaz v hodnotě dle vlastního uvážení a volbu audioknihy nechte na obdarovaném.
Anebo vyberte konkrétní titul, který zaručeně udělá radost.
Nečekejte spam, ale užitečné informace o nových titulech v nabídce, akcích, slevách a tipech, které vám rozšíří obzory.
Za zkoušku nic nedáte. A z odběru se můžete kdykoli odhlásit.