Autor: |
Richard Denny |
Čte: |
Jaroslav Ludvík |
Délka: | 3 hod 10 min |
Jazyk: | Čeština |
Formát: | MP3 ke stažení |
Vydavatel: | Progres Guru |
V této audioknize britský školitelský guru Richard Denny ukazuje, jak každý z nás může obrátit své sny o úspěchu v realitu. Používá svůj inspirativní styl a ukazuje tajemství úspěšné komunikace. Tištěná verze v českém překladu nikdy nevyšla, přitom nás Richard svými názory ovlivnil stejně jako např. Dale Carnegie.
Audiokniha Komunikací k Vítězství mimo jiné také obsahuje spoustu informací a rad k prezentačním dovednostem a jak například zvládnout různé typy pohovorů. Ale také se naučíte povzbuzovat ostatní. Pochopíte jak a proč je motivovat. Ukáže vám jak používat telefon v komunikaci, jak správně komunikovat psanou formou, jak rozvíjet vaši emoční inteligenci a mnoho dalšího. Jako posluchači se ale budete věnovat hlavně sebezdokonalení a svépomoci.
Následně budete usilovat o větší úspěch, který s sebou přináší požitek, sebevědomí a štěstí v profesním životě. Budete chtít dělat pokroky ze stavu, kdy říkáte Kéž bych mohl, a začnete říkat Mohu a Dokážu to. Budete opravdu chtít zlepšit kvalitu svého života prostřednictvím seberealizace a většího úspěchu v práci.
„Komunikace“ je jedním z nejdůležitějších slov. Bez komunikace by se hroutily firmy a padaly vlády. Přesto častá nedostatečná komunikace a neschopnost efektivně komunikovat vede ke stresu, frustraci, vzteku, nesnášenlivosti, nepochopení a zklamání. Kolikrát jsme sami slyšeli nebo řekli něco jako: „Kdybys mi to jen řekl,“ „Proč jsi to neřekl?“ „Nevyjádřil ses jasně.“?
Mezi pedagogy existuje názor, že vědění je síla. To je ale úplně špatně. Vědění není síla, je v něm potenciál pro sílu. Nejsme placeni jen za to, že znalosti máme, ale za to, jak je používáme. Nejdůležitější na našich znalostech je to, jak je použijeme, jak je předáme dál.
Negativní myšlenky a reakce jsou největším nepřítelem úspěchu, potenciálního úspěchu a štěstí. Co lidé říkají a co si myslí, jak o druhých, tak sami o sobě, může způsobit obrovské škody. Negativní komunikace nám brání mít pozitivní vztahy a vytvářet větší úspěch.
Jednou jsem se zastavil u nás na poště a obsluhoval mě sám poštmistr, kterého očividně zmáhala nuda. Zajímá se o koně, tak jsem se zeptal: „A jak se má ta vaše krásná kobylka?“ Obličej mu okamžitě rozzářil úsměv, jeho řeč těla se změnila a začal mi nadšeně povídat o svých dostihových úspěších. Těch pár minut mu rozzářilo den. Když jsem odcházel, jeden můj známý mě zpražil dotazem: „O co ti šlo? “O nic,“ řekl jsem. „Vůbec o nic.“ Nemusíme být tak sobečtí. Můžeme někomu udělat radost a nic za to nechtít.
Jednou jsme si s Ann povídali, když řekla: „Víš, Richarde, já asi nejsem moc zajímavá.“ Na to jsem odpověděl: „To máš docela pravdu.“ Zeptala se mě, co by s tím měla dělat. Poradil jsem jí „Přestaň mluvit pořád jen o sobě, zajímej se o ostatní. Ptej se na jejich vlastní starosti a problémy, pak to můžete porovnat a vést normální konverzaci. Je to hrozně nudné, když jsi zaujatá jen sama sebou.“
I ty nejmenší chyby mohou vést ke konfliktům, nedůvěře, a nakonec k úplnému selhání komunikace. Abyste tomu předešli, buďte upřímní. Přiznejte své chyby. Omluvte se. Nelžete, nesnažte se vytáčet, neházejte vinu na druhé. Jednejte otevřeně a řekněte: „Omlouvám se, je to moje chyba.“
Aktuálně máme v nabídce
365 audioknih
Rozvojové audioknihy vydáváme již 10 let
Všechny nabízené tituly známe a pečlivě vybíráme
Tituly, které nás zaujmou nejvíce vydáváme pod vlastním nakladatelstvím
Máme vlastní Android a iOS aplikaci pro pohodlný poslech
Darujte poukaz v hodnotě dle vlastního uvážení a volbu audioknihy nechte na obdarovaném.
Anebo vyberte konkrétní titul, který zaručeně udělá radost.
Nečekejte spam, ale užitečné informace o nových titulech v nabídce, akcích, slevách a tipech, které vám rozšíří obzory.
Za zkoušku nic nedáte. A z odběru se můžete kdykoli odhlásit.