...vítejte zpátky u dnešního sportovního svátku. Pojďme si hned z kraje představit dnešní soupeře. V pravém rohu se zahřívá Pavel Šenkapoun alias Nejlepší copywriter, který své zápasnické schopnosti představil v příručce pro všechny začátečníky – Webcopywriting pro samouky.
V levém rohu, schovaný pod kapucí, se soustředí Otto Bohuš, v prostředí bojového copywritingu známý spíše pod přezdívkou Ottocopy. I jeho počin Pište jako copywriter vzbudil veliké pozdvižení.
Teď už se ale vše chystá k zápasu století. K zápasu, který rozhodne o tom, kdo sklidí slávu a kdo bude pouze paběrkovat.
Do začátku zbývá několik sekund.
3, 2, 1 – gong!
A je to tady, oba copywriteři polehoučku opouští rohy ringu. Start je velice nesmělý a zápasníci se oťukávají zatím pouze pohledy. Pozor! Co se to děje? Nejlepší copywriter vysoukává z poza zad myš s dlouhou šňůrou. Chce ji snad použít ke škrcení? To ne, Pavle, tohle by měl být férový zápas!
Ovšem ani Ottocopy nezůstává pozadu. Z kapsy cosi vytahuje… Z komentátorského stanoviště nejde poznat, co to je za předmět. Aha. Jedná se o nádobu s inkoustem a plnicí pero. Nezkouším si ani přestavovat, jak by ho chtěl Otto v zápase použít.
Jde do tuhého. Soupeři se přibližují.
Zvedají ruce se svými vražednými nástroji.
Střet se zdá nevyhnutelný…
Pánové a dámy, teď se děje něco neuvěřitelného. Oba zápasníci si nejdou po krku! Celý svět očekával brutální souboj, ale copywriteři se do arény nepřišli bít. To, co jsem považoval za nástroj pomsty, jsou ve skutečnosti dary.
Ottocopy a Nejlepší copywriter si potřásají pravicemi. Aréna jásá. Sem tam dokonce ukápne slza dojetí nad krásným závěrem jedinečného klání. Neuvěřitelný závěr!
Opravdu jste čekali, že si to Otto Bohuš a Pavel Šenkapoun rozdají v ringu na férovku? Kdepak. Tihle skvělí copywriteři nemají potřebu soupeřit o post jedničky. Každý z nich dokáže svým svébytným stylem vytvořit originální obsah, který prodává.
Oba navíc posílají své know-how dál. Všem, kteří se chtějí o copywritingu dovědět víc, pokusit se otextovat vlastní web, newsletter, nebo začít budovat obsahovou strategii.
Chcete to taky zkusit? Sestavili jsme pro vás výhodnou sadu složenou z audioknih Piště jako copywriter + Webcopywriting pro samouky.
Poslechněte si více než 12 hodin rad, triků a zkušeností – staňte se svými vlastními copywritery.