Pavel Šenkapoun je vypravěč. Moc dobře si uvědomuje, že psaní textů už dávno nestojí jen na obsahu, ale že kromě tolik vyzdvihovaného „contentu“ musíte mít taky „story“, tedy příběh. Audiokniha Webcopywriting pro samouky představuje precizně vyprávěné příběhy, které vás provedou procesem tvorby webového obsahu opravdu důkladně, od titulku po patičku. S nadhledem a humorem, žádnou suchopárnou nudu nečekejte.
Šenkapounův copywriting vám může v mnoha směrech pomoci. Dozvíte se, jak má text vizuálně vypadat a jak ho formátovat tak, aby si vyhledávače přišly na své a uživatel byl schopný dočíst ho do konce. Pochopíte, že nikdo nezná vašeho zákazníka lépe než vy sami, což zúročíte při hledání vaší cílové skupiny a způsobů, jakými na ni cílit. Budete zasvěceni do základních tajů obsahové strategie i magických SEO formulí. Spousta vám dosud nejasných výrazů nabere konkrétní význam a vy budete přesně vědět, o co jde, případně jak dosáhnout efektu, který jednotlivé vychytávky obsahového marketingu slibují.
Začněte na náplni svého webu pracovat ještě dnes a zkuste se řídit hlavním poselstvím, které Šenkapounův text přináší: Buďte srozumitelní, jedineční a soustřeďte se na podstatu věci.
Pavel Šenkapoun: Webcopywriting pro samouky, 2016, čte: Gustav Bubník, délka poslechu: 8 hod 59 min