Přihlášení
NEBO PŘIHLÁSIT PŘES

Nemáte u nás účet? Zaregistrujte se a získejte výhody!

  • Dárkové poukazy
  • Mobilní aplikace
  • Vše o nákupu
  • Affiliate program
  • Blog
  • O nás
  • Kontakt
  • Audioknihy
  • Kategorie

Žádné výsledky ...

Přihlásit se
Prázdný nákupní košík
Menu
  1. ProgresGuru.cz
  2. Blog
  3. Důležité jsou znalosti i neustálé studium

Důležité jsou znalosti i neustálé studium

V Česku je cca 25000 internetových obchodů. Vést, řídit a cíleně propagovat shop i jeho produkty je pro podnikatele nesnadný úkol. Majitel e-shopu se musí umět orientovat nejen v řízení firmy, ale také v oblastech e-commerce a internetového marketingu, bez nichž je internetový prodej nefunkční. Zákazníci totiž v online prostředí jen tak sami nepřijdou, jako do obchodu na náměstí. Je třeba jim jít takzvaně naproti.

Jakub Hladký 4.7.2014

Internetový marketing zahrnuje obrovské množství propagačních kanálů, které je nutno ovládat a efektivně využívat. Bez těchto znalostí vzniká rizikový prostor pro zbytečné náklady na chybně cílenou propagaci, jenž pouze spotřebovává finanční prostředky, nepřivádí relevantní a koupěschopné zákazníky ani nedokáže komunikovat s těmi stávajícími.

Základní komunikační a propagační kanály pro e-shop

Hlavní marketingové nástroje pro e-shop, respektive web jsou každý vědou sám o sobě vyžadující mnoho znalostí, zkušeností i času. Prakticky není v lidských silách jednoho člověka znát každý z nich do detailu a mít čas se jim patřičně věnovat. Mezi hlavní propagační nástroje pro e-shop patří:

  • SEO – optimalizace stránek pro vyhledávače

  • PPC – reklamní inzeráty s platbou za klik

  • Remarketing – metoda oslovování konkrétních uživatelů, kteří daný webový projekt již v minulosti navštívili

  • Newslettery – reklamní e-maily

  • Sociální sítě – využívání Facebooku, Twitteru, Youtube a dalších

  • Affiliate – provizní systémy

  • A mnohé další…

Ti největší hráči na trhu využívají specialisty na jednotlivé nástroje internetového marketingu ve vlastním týmu, v partnerských agenturách nebo si najímají experty na volné noze. Stejných možností využívají samozřejmě i středně velké, nebo i ty menší či začínající internetové obchody.

Znalosti jsou důležité stále více

I pro dojednávání externích služeb je však více než nutné se v těchto oborech internetového marketingu orientovat. Je to důležité nejen pro pochopení práce s e-shopem i pro efektivní kontrolu a vyhodnocování práce sjednaných specialistů nebo agentury.

Pro osobní i profesní rozvoj každého majitele e-shopu je proto důležité studovat odborné blogy, navštěvovat různé semináře a také absolvovat školení internetového marketingu od zkušených konzultantů a specialistů. Na nich se dozví mnoho užitečného přímo z praxe, může zkonzultovat své vlastní specifické požadavky či problémy a posouvat tak své znalosti i online podnikání do dalších úrovní.

Velmi užitečné jsou rovněž marketingové konzultace. Na nichž je možno probrat vše do detailu a nechat si poradit jak a kam posunout podnikatelský záměr, jaké jsou jeho možnosti a kde najít ty správné zákazníky.

Internetový obchod nesmí ustrnout na jednom místě. Je důležité, aby se vyvíjel, vhodně komunikoval se zákazníky a všemi možnými způsoby podporoval prodej i loajalitu zákazníků. Trendy a požadavky uživatelů se rychle mění, rychle stoupá internetová gramotnost. Jedině s kvalitními znalostmi je majitel internetového obchodu schopen najímat vhodné dodavatele, externisty nebo zaměstnance. Podcenit tento fakt může být nebezpečné. Ať už si ke spolupráci vyberete kohokoliv, určitě se tímto Vy a Váš e-shop posune zase o krok dále. 

Tak jen nepřemýšlejte o tom jak začnete, ale začněte.


Podobné články
Audioknihy a osobní rozvoj - 1. část
Audioknihy a osobní rozvoj - 1. část

V současné době stále více lidí pociťuje nutnost celoživotního vzdělávání pro svůj pracovní, ale i osobní život. Mnoho lidí ale neví, že pro svůj osobní rozvoj mohou využít i audioknihy. V západní Evropě a v USA je tento novodobý trend již několik let v plném proudu, v České republice je právě na začátku. Souvisí především s novými technickými zařízeními, které tak umožňují obrovský rozvoj audio-materiálů a audioknih.

Jak se pozná týmový hráč?
Jak se pozná týmový hráč?

Jaké vlastnosti musí podle známého basketbalového kouče Alana Steina mít každý „hráč“, neboli člen jakéhokoliv týmu? Alan Stein strávil více než 15 let mezi těmi nejlepšími hráči basketbalu na planetě včetně hvězd NBA jako například Kevin Durant, Steph Curry a Kobe Bryant. Není tedy náhodou, když říká, že úspěšní lidé jsou úspěšní díky své disciplíně během chvil, kdy jsou mimo záři reflektorů. Inspirujte se uznávaným profesionálem a pozvedněte svou hru!

Dominika Špačková: Jsem motivací sama pro sebe
Dominika Špačková: Jsem motivací sama pro sebe

Dnes bychom Vám chtěli představit ženu, která navzdory náročným mateřským povinnostech stále podniká. Založila projekt Maminkatelky – maminky, které podnikají. Jedná se o Dominiku Špačkovou, blogerku, propagátorku rozvoje podnikání žen (především na mateřské dovolené) a maminku, která se stará o dvouletou dceru Aničku.

Objevte, proč jsme první volbou v audioknihách o osobním rozvoji

success_logo

Aktuálně máme v nabídce

365 audioknih

Rozvojové audioknihy vydáváme již 10 let

Všechny nabízené tituly známe a pečlivě vybíráme

Tituly, které nás zaujmou nejvíce vydáváme pod vlastním nakladatelstvím

Máme vlastní Android a iOS aplikaci pro pohodlný poslech

Zaregistrujte se a ještě dnes získejte spoustu výhod

  • Přehledná virtuální polička
  • Pohodlný poslech přímo v aplikaci
  • Vybrané tituly zdarma
  • Slevy na bestsellery
  • Bonusy za každý nákup
  • Ukázky ke stažení zdarma
  • Jak nakupovat
  • Obchodní podmínky
  • Zásady ochrany soukromí
  • Kontakt
  • O nás
  • Blog
  • Affiliate program
  • Dárkové poukazy
  • Mobilní aplikace
Máte dotazy? Napište nám
  • audioknihy@progresguru.cz
  • FaceBook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
ProgresGuru
  • GoPay
  • VISA
  • MasterCard
  • Master
  • Google-Play

2013-2023 ©

ProgresGuru - audioknihy pro váš rozvoj

Vytvořilo Peko Studio s.r.o.