Autor: |
Peter Kreuz Anja Förster |
Čte: |
Michal Švarc Tereza Richtrová |
Délka: | 5 hod 55 min |
Jazyk: | Čeština |
Formát: | MP3 ke stažení |
Vydavatel: | Progres Guru |
Autoři totiž zastávají hluboké přesvědčení, že blázen je ten, kdo dělá pořád totéž, a přesto očekává jiný výsledek. Toto je audiokniha pro všechny, kteří už nemají náladu na debaty ve stylu nedělních televizních diskusí a na hosty, kteří do ohlušení mluví a mluví, aby všechno zůstalo tak, jak je. Je to audiokniha pro ty, kteří se záměrně staví proti tomuto trendu fňukání na vysoké úrovni a jsou přesvědčeni, že budoucnost je něco, co tvoříme, ne něco, co nás
Bez teorie, ale s užitečným návodem k okamžité realizaci. Je to audiokniha pro ty, pro něž je vášeň stejně důležitá jako zisk. Pro všechny, kteří se zdráhají uvěřit, že etablované firmy nejsou schopny změn. Obrací se i na ty, kteří nechtějí obětovat své sny na oltáři všeobecně uznávaných mouder.
Autoři totiž nechápou pravidla nekonvenčního myšlení v podnikání jako neochvějné pravdy, ale spíše jako nástroje, jimiž mohou firmy dramaticky zvýšit svou produktivitu. Nechte se tedy inspirovat praktickými příklady světových firem a zkušenostmi odborníků na novátorské myšlení v podnikání. Budou vás nutit přemýšlet, vymýšlet a tvořit. Uvažovat nad tím, jak využít postupů a technik z jiných oborů, oproti sledování vaší konkurence.
Podíváme-li se na historii firem jako CNN, Dell, Ikea nebo Swatch, pak rychle zjistíme, že byly zpočátku odborníky, analytiky, konkurenty a zákazníky považovány za blázny právě pro to, že porušovaly pravidla svého oboru a vymýšlely nová. Tyto firmy jsou však zároveň příkladem toho, že základem úspěchu je intuice, vášeň, chuť inovovat a notná porce nekonvenčního myšlení. Nebo, jak krátce a výstižně vyjádřil svou filozofii managementu Akio Morita, zakladatel firmy Sony: „Nezásobuji trhy. Tvořím je."
Odvážné kroky s cílem vstoupit na trh jako první s neotřelými nápady a jedinečnou nabídkou služeb generují energii, kterou potřebujete, abyste se odlišili. Což zase vede k věrnosti zákazníků, zisku, obratu a podílu na trhu, jichž chcete dosáhnout.
Mnoho firem se pěkně uvelebilo uprostřed. Zeptáme-li se, jaká je jejich cílová skupina, dostane se nám odpovědi typu „celý trh", jehož potřeby by tyto firmy rády uspokojily. Zhruba podle hesla „pro každého něco". Ale uprostřed, v šedém průměru, je narváno. Chybí tam vzduch, nedá se tam dýchat. Nebo jinak řečeno, chybí tam pozornost zákazníků. Výsledkem je stále větší konkurence, klesající marže a minimální rozdíly v kvalitě nabídek, které lákají stále stejným způsobem.
Každá strategie je časově omezená. Recept pro manažery a firmy spočívá v podpoře flexibility, přizpůsobivosti, stálém učení, ochotě riskovat, kreativním myšlení a osobní odpovědnosti, aby vyzískali kapitál ze schopností, které je obklopují a nezůstávali z pohodlnosti u toho, co důvěrně znají. Následující dva příklady jasně ukazují, že to je možné i pro zavedené firmy - a že i fádnost se může stát kultem!
Unikněte typické konkurenci tváří v tvář tím, že vytvoříte zcela nové trhy. Vytvořte nabídky, které dosud nebyly ve vašem oboru běžné, nebo získejte zcela nové zákaznické segmenty. Vzpomeňte si na dánského výrobce stavebnic LEGO, který vedle svého tradičního trhu vytvořil zcela nový trh: projekt LEGO Serious Play uvedl na trh stavebnicové sady pro manažery.
Aktuálně máme v nabídce
365 audioknih
Rozvojové audioknihy vydáváme již 10 let
Všechny nabízené tituly známe a pečlivě vybíráme
Tituly, které nás zaujmou nejvíce vydáváme pod vlastním nakladatelstvím
Máme vlastní Android a iOS aplikaci pro pohodlný poslech
Darujte poukaz v hodnotě dle vlastního uvážení a volbu audioknihy nechte na obdarovaném.
Anebo vyberte konkrétní titul, který zaručeně udělá radost.
Nečekejte spam, ale užitečné informace o nových titulech v nabídce, akcích, slevách a tipech, které vám rozšíří obzory.
Za zkoušku nic nedáte. A z odběru se můžete kdykoli odhlásit.